3. Gestió interna, govern obert i hisenda
Són les accions alineades amb la transparència, la modernització de l’administració, l’atenció ciutadana, la participació i la gestió dels recursos econòmics i humans.
Gestió interna i Govern obert
- 03.01.01Actualització i millora de las carta de serveis
- 03.01.02Campanya continua d'informació i formació de l'ús de la seu electrònica
- 03.01.03Enquesta periòdica de qualitat de vida com a eina d'avaluació de la gestió pública de l'Ajuntament
- 03.01.04Implantació de la IA per millorar la gestió
- 03.01.05Implantació d'un nou software de gestió a totes les àrees de l'ajuntament
- 03.01.06Millora dels processos per reduir el temps per obtenir qualsevol tipus de llicencia
- 03.01.07Millorar els comunicats amb els ciutadans per que siguin més entenedors
- 03.01.08Licitar gestió piscina Vía Marina
- 03.01.09Revisió del Pla Integral Administració Electrònica
- 03.01.10Simplificació administrativa
- 03.01.11Trasllat del Jutjat de Pau a Miami
Hisenda i gestió pressupostària
- 03.02.01Campanya revisió ICIO
- 03.02.02Gestió dels pressupostos a cada regidoria
- 03.02.03Millorar gestió de cobraments - reduir imports de dubtós cobrament
- 03.02.04Millorar la seu electrònica per facilitar la informació tributaria dels administrats
- 03.02.05Revisió de taxes, preus públics i prestacions patrimonials